Sidor

lördag 13 november 2010

Kuponger

Svårighetsgrad: 1/5
Målgrupp: Tonåringar och vuxna
Kostnad: 1/5

En billig present som man kan göra i sista minuten, är personliga kuponger. Man kan ta en liten skrivbok, eller bara blanka papper och häfta ihop. Skriv sedan dina kuponger och dekorera lite, klart!

Den är perfekt att ge till sin bror/syster, sin tonåring, sin förälder, sin vän, och om man väljer rätt kuponger, även sin käraste!

Här är ett litet enkelt exempel till alla hjärtans dag kanske?:



Fler exempel:

  • Jag lagar en romantisk middag
  • Jag fixar frukost på sängen
  • Jag anordnar en liten picnic
  • Jag tar med dej/följer med på en match
  • Jag städar/diskar/hugger ved/skottar/krattar/tvättar då det är din tur
  • En "tjatfri" dag
  • Jag fixar ett minispa i badrummet
  • En massage
  • En kram
  • Jag sitter barnvakt
  • Vi hyr en film DU vill se
  • En fika
  • Jag plocka undan i DITT rum
  • Jag går ifrån datorn och är med dig
  • Sminklektion, jag sminkar dig inför...
  • En håruppsättning
  • Jag är "designated driver" denna helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar